10 Verified Reviews
Used Car Supermarket Sandy
452 Lindon Pkwy
Lindon, UT 84042 US
Categories

About Used Car Supermarket Sandy

Visit the Larry H. Miller Used Car Supermarket for used cars for sale. Our used car, truck and SUV dealership and car loan center has the vehicle and financing you are looking for. Test drive and buy a used car in Utah today!


Location & Directions

Get Directions
list-map

Services We Offer

New vehicle sales

Pre-owned vehicle sales

CarFinder

Bodyshop

Parts

Servicing

Financing


Fleet sales

Hours of Operation

Hours of operation not available for this business.

Detailed Business Description

We're proud to serve customers throughout Lindon and the surrounding areas with quality vehicles as well as parts & services for all their automotive needs.

We stock a wide range of new cars and also carry a range of used and certified pre-owned options to fit every customer's need. We are committed to making sure our customers leave the dealership feeling completely satisfied with their experience.

At Used Car Supermarket Sandy, we're more than just a dealership. We also have a full service repair & auto body shop so your new or used car can get the proper care it deserves. Whether you need a repair, maintenance, or parts, we are ready to serve you!


Used Car Supermarket Sandy Reviews
LEAVE REVIEW FOR BUSINESS
  • Joshua Woodard
    Joshua Woodard
    12/22/2021

    Kolby was great! Just got my wife a new Santa Cruz!

    Re: Kolby was great! Just got ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Wednesday, December 22nd 2021

    Thank you for your positive feedback, Joshua! Congrats on your new Santa Cruz; we hope your wife enjoys it!

    Review source: Google
  • Tabatha Charlene
    Tabatha Charlene
    12/22/2021

    I googled the car I wanted and then sent an email to Murdock and got a response shortly after. Braden was amazing! He sent me a video of the car and was very knowledgeable about all the features! I was able to meet the same day and purchase the car that evening! I also loved how upfront they were about the price and Carfax! 10/10 recommend!

    Re: I googled the car I wante ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Wednesday, December 22nd 2021

    Thank you for your positive feedback, Tabatha! We're happy to hear you had a great experience working with Braden. Congratulations on your new vehicle!

    Review source: Google
  • Diana Rojas
    Diana Rojas
    12/21/2021

    That place is awesome..love it!!

    Re: That place is awesome..lo ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Thursday, May 17th 2018

    Thank you for the 5-star rating!

    Review source: Google
  • Emma Reeves
    Emma Reeves
    12/20/2021

    These people are impossible to get ahold of and they'll never call me back no matter how many times I've asked. It's been four months of me calling consistently for Tyler Thorn and I can't reach him.

    Re: These people are impossib ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Tuesday, December 21st 2021

    Hi Emma. It looks like this review is related to another posted by Google account name "Warrior 101" regarding a GAP cancellation. I reached out to Tyler. He can handle the cancellation right away. It is not at all in his nature to avoid a customer or to not respond quickly. For whatever reason, he hasn't been receiving any of the communication attempts you've made. We are very interested in fulfilling your request right away, but cannot find a customer record under your name. Please email him at [email protected] He is expecting your email and will give this high priority. Thank you and best regards, Murdock Hyundai Lindon.

    Review source: Google
  • Jacob Wight
    Jacob Wight
    12/20/2021

    Most of the people are very nice and great to work with I love the customer service, the sales rep and the techs. My car is great with just a couple issues with the windows but since its all covered under warranty its no worry. My issue has always been with the Financial team. Its been months now and I've consistently tried to contact someone about my gap insurance and my payments for my car but there coincidently never available every time I call and they never bother to call me back no matter how many voicemails or times I ask the front desk.

    Re: Most of the people are ve ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Thursday, December 10th 2020

    Hi Jacob. We are sorry that your experience with our dealership has left you feeling this way. Much of what you mention here omits efforts and rationale of our team members on your behalf. We'll respond as best we can to each point. #1 We did send your credit application to a few financial institutions to find the best finance terms available. While they may have each pulled your credit, the credit bureaus recognize that multiple pulls for a single type of loan (installment, auto) within a short period represent research for a single loan, and they are treated accordingly. So your credit was not adversely affected any more by multiple pulls than it would have been by a single one. I'd be happy to email you links to information about this in particular and other factors affecting credit scores. #2 When you mentioned the wireless charging issue to your salesperson, he had you bring your car in to our service department and you indicated to him that it was working. If there is any further trouble due to manufacturer defect, we will gladly cover it under warranty. Please note that, as with all wireless chargers, it is sensitive to proper placement of your device. Also, it requires a lot of energy so the car has to be in drive and moving in order for it to charge. #3 By the time you agreed to purchase the car it was close to 10:00 pm and we didn't have firm conditions from the lender. So we put a range of rates on the contract and contracted at the rate we thought you would qualify for. Unfortunately the approval was for a different rate but was within the range. This was explained to you at time of purchase. It is legal and not uncommon under certain circumstances for any dealer to have to make such adjustments to a contract within a legally prescribed time frame. #4 We are sorry to hear that you are getting spam calls. We can assure you that we do not sell your information, nor do we share it except with necessary parties such as the state of Utah for title and registration and with the financial institution for loan origination. As for the down payment, you first claimed that you paid us on a debit card but didn't have a receipt and would not show us your bank statement for verification. Our finance manager does not recall taking that payment by credit or debit card and did not receive any cash from you at time of purchase. We maintain that we were never in receipt of down payment in any amount until you came in a few weeks after purchase to pay the $3,000 owed. Again, we are sorry that you feel this way about what should be a fun and exciting transaction for a new car. We hope that you will enjoy your new car and we stand ready and willing to assist you with any future automotive need. Best regards, Murdock Hyundai Lindon.

    Review source: Google
  • BONE5
    BONE5
    12/20/2021

    Apparently, there's only one guy that can help me cancel my gap insurance and he's Never in the office, He Never answers his phone it always gets sent to voice mail and he NEVER calls back. It's been a couple of months now. His name is Tyler Thorn.

    Re: Apparently, there's only ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Tuesday, December 21st 2021

    Please contact me at your earliest convenience so I can handle this for you - [email protected]

    Review source: Google
  • joanna jones
    joanna jones
    12/19/2021

    Konner was so AWESOME, KNOWLEDGEABLE AND HELPFUL!!! We went in yesterday to order our 2022 Tucson Hybrid SEL. He knew his stuff was very kind and patient helping us through the whole process!!!

    Re: Konner was so AWESOME, KN ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Wednesday, December 22nd 2021

    Thank you for your positive feedback, Joanna! We're glad you had a great experience working with Konnor. We hope you enjoy your new Tucson!

    Review source: Google
  • Carole Santizo
    Carole Santizo
    12/19/2021

    Konner is your guy! Konner was able to answer all my questions and I could tell he knew what he was talking about. Konner having a Hyundai himself was able to provide what you can say, 'inside information' which helped me greatly in making a decision for myself about the SUV's that I looked at. Konnor was able to put me at ease as he walked through, and taught me about the different benefits to each car and to what would best suite my needs. Thanks Konnor Karr!!

    Re: Konner is your guy! Konne ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Wednesday, December 22nd 2021

    Thank you for your positive feedback for Konner! We're happy to hear you had a great experience working with him. Congratulations on your new vehicle!

    Review source: Google
  • Richard Dunn
    Richard Dunn
    12/19/2021

    Richard Dunn opted not to leave a text review of Used Car Supermarket Sandy

    Review source: Google
  • Don Clements
    Don Clements
    12/19/2021

    Brandon Whitaker was really awesome to work with helping us pick out a new vehicle he was very helpful and informative thank you very much

    Re: Brandon Whitaker was real ...
    Used Car Supermarket Sandy replied on Wednesday, December 22nd 2021

    Thank you for your positive feedback for Brandon! We're glad you had a great experience working with him!

    Review source: Google
You May Also Consider
New Jersey State Auto Used Cars
New Jersey State Auto Used Cars

406 Sip Ave
Jersey City, NJ 07306 US

4.4
10 Verified Reviews
View Listing
Tom Wood Subaru
Tom Wood Subaru

3230 E 96th St
Indianapolis, IN 46240 US

4.8
10 Verified Reviews
View Listing
Mercedes Benz of Valencia
Mercedes Benz of Valencia

23355 Valencia Blvd
Valencia, CA 91355 US

No Reviews Yet
View Listing
Gillman Nissan of Fort Bend
Gillman Nissan of Fort Bend

26001 Southwest Fwy
Rosenberg, TX 77471 US

No Reviews Yet
View Listing

Showcasing Businesses Since 1994

Best of the Web is an online platform connecting businesses and consumers backed by our team of editors. Our team verifies every business, product, and service before it gets listed in our directory and offers everyone the peace of mind that the products and services they’re looking for have been stamped as the Best of the Web.